Διερευνητικά – Ανιχνευτικά Εργαλεία (Κριτήρια) των Μαθησιακών Δυσκολιών*
Πατήστε πάνω στο κάθε εργαλείο για περισσότερες πληροφορίες
Εργαλείο 1: Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης των Αναγνωστικών Δυσκολιών στο Νηπιαγωγείο και Α' – Β' Δημοτικού
Εργαλείο 3: Εργαλείο Ανίχνευσης Διαταραχών Λόγου και Ομιλίας σε παιδιά Προσχολικής ηλικίας
Εργαλείο 4: Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης Διαταραχών Μνήμης στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό
Εργαλείο 5: Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης Διαταραχών της διαδικασίας της Μάθησης και της Κατηγοριοποίησης στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό
Εργαλείο 6: Εργαλείο Ψυχοκοινωνικής Προσαρμογής παιδιών Προσχολικής και Σχολικής ηλικίας
Εργαλείο 7: Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς
Εργαλείο 8: Τεστ Ανάγνωσης (Τεστ – Α)
Εργαλείο 9: Εργαλείο Ανίχνευσης και Διερεύνησης των Επιτελικών Λειτουργιών στις Α'– Ε΄ τάξεις του Δημοτικού
Εργαλείο 11 - 12: Λογισμικό Ανίχνευσης Μαθησιακών Δεξιοτήτων και Αδυναμιών (ΛΑΜΔΑ) τάξεις Β' – Δ' & Ε' Δημοτικού – Β' Γυμνασίου
*Η χρήση των εργαλείων απαιτεί εξειδίκευση και εκπαίδευση.
Η εξαγωγή συμπερασμάτων από τη χρήση τους και η κατάρτιση εξατομικευμένου προγράμματος βάση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων, από άτομα μη εξειδικευμένα και εκπαιδευμένα, εγκυμονεί κινδύνους για το μαθητή.